ابراهیم زاده و ناظمی در نشست خبری پیش از دیدار راه آهن و داماش

منصور ابراهیم زاده سرمربی راه آهن سورینت و افشین ناظمی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی دو تیم در نشست خبری شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

افشین ناظمی در این نشست خبری گفت:بازی سختی مقابل راه‌آهن سورینت پیش رو داریم. ما به جایگاه کنونی این تیم در جدول رده بندی توجهی نداریم و امیدوارم با شناختی که از این تیم داریم و همچنین تمرینات خوبی که طی این مدت سپری کردیم، بتوانیم برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه راه‌آهن‌سورینت تیم خوبی است، ادامه داد: ما شناخت خوبی از آنها داریم و می‌دانیم که سورینت یک تیم با برنامه و تاکتیکی است به همین دلیل کار دشواری مقابل آنها پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: برای دیدار فردا مقابل راه‌آهن سورینت مصدوم و محرومی نداریم. ما برای دیدار برابر راه‌آهن سورینت به جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی توجهی نداریم. نگاه ما اینگونه نیست که این تیم بازی‌ قبلی خود را واگذار کرده است،با شناختی که از حریف دارم می‌دانم فردا کار دشواری خواهیم داشت.

ناظمی گفت: تیم داماش پتانسیل بالایی دارد و ما هفته به هفته در حال بهتر شدن هستیم. امیدوارم این روند رو به رشد ما همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تیمش تمرینات را در ابتدای فصل دیر آغاز کرده است، اظهار داشت: ما برای رقابت‌های این فصل چند بازیکن فصل گذشته خود را از دست دادیم که همین مورد و دیر شروع کردن تمرینات باعث عدم نتیجه‌گیری مناسب ما در آغاز فصل بود.

سرمربی تیم فوتبال داماش با بیان اینکه در ابتدای فصل نتایج خوبی به دست نیاوردیم، ادامه داد: از آقای عابدینی تشکر می‌کنم که صبور بود و نتایج آغاز فصل را تحمل کرد، امیدوارم در آینده بهتر شویم و بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

از سوی دیگر منصور ابراهیم زاده در این نشست خبری اظهار داشت: به عنوان یک مربی تلاش می‌کنم که بتوانیم موفق باشیم. باشگاه هم در حال انجام چنین کاری است. این یک بحث مهم بوده که باید برای موفقیت بجنگیم.

وی ادامه داد: در چند سالی که سرمربی و مربی بودم، هیچگاه نیمه پایین جدول رده‌بندی را تجربه نکردم. این موضوع می‌تواند یک تجربه خوب باشد که چگونه در این مورد کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت اضافه کرد: داماش تیم خوبی است و از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای بهره می‌برد. هدایت این تیم برعهده یک مربی جوان، با درک و با انگیزه بوده که از حمایت مدیرعامل باشگاه نیز برخوردار است. مقابل تیمی بازی داریم که در دو هفته اخیر مقابل تیم‌های خوب نتیجه گرفته است.وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که بازیکنان تیم به درکی برسند که می‌توانند برنده شوند. باید برای کسب موفقیت تلاش کرد.

ابراهیم‌زاده گفت: برای دیدار فردا پیروز قربانی محروم است و میلاد نوری را هم به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان آماده هستند ودر شرایط خوبی به سر می‌برند. بازیکنان راه‌آهن همان بازیکنان هستند و هیچ تغییری در تیم ایجاد نشده ولی ممکن است در ابراهیم‌زاده و بازیکنان تحولی به وجود بیاید. بار دیگر تاکید می‌کنم فردا راه‌آهن همان تیم است و تنها تفاوت ما تغییر ورزشگاه است. این مساله می‌تواند خودش یک تغییر باشد!

وی با اشاره به تغییر زمین بازی فردا تصریح کرد: ورزشگاه اکباتان جایی است که سال‌‎های متوالی در آن بازی‌های راه آهن برگزار می‌شده است اما امسال به دلیل اینکه قراردادی برای همکاری بسته نشده بود، در این ورزشگاه بازی‌ای برگزار نمی‌شد. از این بعد فکر می‌کنم بازی‌های ما به جز دیدار مقابل استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی در این زمین برگزار شود.



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت17:42---5 مهر 1392

تبریک میگم
بازدید وبت خیلی خوبه ماشالله هزار ماشالله
جدا چیکار کردی؟؟!!!
این آمار واسه یه وب تازه تاسیس فوق العادست!!
به ما هم بگو!!
راستی داماش نیمه اولو باخت

امیدوارم ببره

راستی واسه مطالب عکس بذاری خیلی خوب می شه
بازی قبل کویا بوشو؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : جمعه 5 مهر 1392 ا 12:58 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.